tjockvawa

Vaknade 04:57

Publicerad 2012-03-04 06:11:46 i Allmänt



Eller det vara Havanna som väckte mej, efter att ha sovit hela natten i sin säng!
Igår sov hon där till runt klockan 6!!
Jag bar i alla fall ner Havanna ivår säng o bestämde mej sen för att det är lönlöst att lägga sig igen, klockan ringer ju 06:00 o antagligen kommer jag vara tröttare då!
Så jag tog en dusch och rakade benen! Gjorde i ordning kaffe och åt frukost sakta...
Känns ovanligt för att vara på väg till jobbet, det brukar vara lite stressigare då...

Och vet ni vad, det kan vara ganska skönt att sitta för sig själv en tidig morgon o fundera på sig själv, på livet och på att klockan 16 är denna arbetsvecka slut,
 sen har jag bara 5 dagar kvar med dubbelarbete (praktik + jobb)



Har varit jobbigt med hunger och sötsug ett par dagar men som det sett ut har vågen varit ganska på min sida i alla fall, håller tummarna för att den kan vara det imorgon oxå!

Kram

Kommentarer

Postat av: Michelle Eriksson

Publicerad 2012-03-04 10:52:32

Tack Veronica!! :)

Lycka till med din viktminskning!

Det är inte för sent att vara med i utmaningen, mejla mig ditt namn och vikter så fixar jag till det! ;)

Kram

/Michelle

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2012-03-04 16:40:30

Jag älskar att sitta på morgonen i lugn och ro med en kopp kaffe, underbart. Kan faktiskt gått upp extra tidigt bara för att få den stunden. Heja vågen imorgon. Min kommer inte vara så super snäll men bara den inte visar plus!

Kram bästa du!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela