tjockvawa

Bläää

Publicerad 2012-11-04 18:00:52 i

Usch känner mest bara blää nu! Isen i magen smälte fort så i fredags ringde jag igen. Enheteschefen lovade att ringa upp under eftermiddagen med ett svar. Det gjorde hon inte! Jag klarar inte att banta en dag ens o jag är fet som en flodhäst! Var med Havanna på barngympan idag o hon är dubbelt så stor som alla där! Älskade lilla (stora) busmärta! Vi kämpar o är duktiga med hennes kost men alltså jag blir så lessen när jag ser de andra smidiga ungarna som gör kullerbyttor i ringar, klättrar obehindrat o svingar sig i lianerna... Ja ja... bara att kämpa på! Imorgon borde jag verkligen få ett svar från vrinnevi! Dessvärre är det nog negativt känner jag nu. Hon borde ha ringt förra veckan annars. Jag vet nämligen att det finns några uskor som fick veta i slutet på veckan att de fått några av tjänsterna... Ja ja bara jag kan få veta säkert för hoppet är ju trots allt det sista som överger en... Puss

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-11-10 15:35:17

Hoppas det känns lite bättre nu när du fått svar på jobbet! Ha en skön kväll! Stor kraaam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela