tjockvawa

Ledig helg!

Publicerad 2012-11-17 11:20:22 i Allmänt

Det är sjukt tufft på jobbet för tillfället! Hatar verkligen att stressa men gör typ ändå inget annat än det på jobbet! Ändå är det med vemod jag berättar för vårtagare och kollegor att jag slutar efter årskiftet...
Kommer faktiskt sakna min kära hemtjänst!
 
Tycker jag är duktig med viktväktandet, och hoppade till och med över fredagsdaimen igår... Men ska jag vara ärlig så var det nog mest för att jag var för lat för att gå ner för trappan och hämta den... Somnade sen i soffan och klockan tio förflyttade jag mig till sängen istället.
Idag blir det smörgåstårta och fika med svärmor och Puttes bror med fru. Vi firar väl att Yvonne (frun) och jag fyller nu i november.
Här hemma har verkligen sett ut som kriget och jag tillbringade en stund av min fredagskväll med att röja och det har jag fortsatt med nu på förmiddagen.
Övervåningen hinner jag ändå inte nu och jag har tjatat på barnen i dagar att försöka plocka undan lite själva.... men nä de verkar ha blivit bortskämda av någon stolle som typ alltid soppa banan och rummen åt dom...? Undrar vem det är!?
 
Ett måste den här helgen förutom att det måste städas på övervåningen är att jag måste byta till vinterdäck på min lilla pärla!
Känns som helgen är alldeles för kort för att hinna vila oxå!
 
Puss, kram, hej och sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela