tjockvawa

Resultat vecka tre

Publicerad 2012-11-26 09:16:52 i Allmänt

4 hekto neråt denna vecka. Känns okej, det är ju neråt i alla fall och jag har inte kört stenhårt, vilket jag ska göra den här veckan nu!
 
Dagens planer består i att plugga matte! Har prov idag egentligen men jag ska på ett läkarbesök så jag får skjuta på det en vecka vilket är mycket bra eftersom jag verkligen behöver plugga lite extra på det!
Efter läkarbesöket ska barnen hämtas och sen är det dans för dem.
 
Den här veckan tycker jag även att det är dags för enhetschefen att höra av sig igen, så vi kan boka en tid för ett möte då papper ska skrivas och jag får mitt schema. Hon sa att det skulle bli under november... Men jag har lärt mig nu vad det betyder när en enhetschef lovar något!
 
Ha en bra vecka mina vänner och alla andra som jag inte känner!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-11-28 19:44:18

Bra jobbat! Hoppas hon ringer snart chefen! Men som sagt, man har ju märkt att det kan dröja! Ha nu en bra födelsedag! Stor kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela