tjockvawa

Den som väntar på nåt gott...

Publicerad 2012-10-29 08:32:47 i

...om det nu är något gott jag väntar på så har jag nu väntat i 4 veckor! För en vecka sen ringde faktiskt jag upp enhetschefen o frågade hur långt de kommit i rekryteringen... De skulle ha intervjuer tisdagen o onsdagen förra veckan oxå o så höra av sig i början på den här veckan. Minns jag rätt så sa hon nog måndag... Så det var det första jag tänkte på när jag vaknade idag o jag kommer inte vara mer än 1 meter ifrån min telefon på hela dagen! Hon lät så positiv i måndags o sa att jag nog inte behövde oroa mig plus att jag av de bra de träffat ligger jag nog i fronten! Jag var självsäker hela förra veckan o säker på att jag kommer få det men så nu när måndagen är här förbereder jag mig ändå för att det faktiskt KAN vara så att de hittat 13 stycken andra som faktiskt passar bättre för tjänsterna....

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-10-29 09:04:37

Håller tummarna för dej vännen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela