tjockvawa

Hemmagjorda piroger

Publicerad 2012-10-10 11:30:35 i Allmänt

Veckans första middag lagad igår. Helt okej tycker jag och Lithea tyckte oxå om det, Havanna var skepptisk men det gick hem hos Putte! Nu råkade jag har lite för mycket morötter i oxå så det kan hända det blir bättre nästa gång! Lite balltigt o bökigt för en vardagskväll tycker jag men helt klart godkänt! Väldigt mättande o det räckte faktiskt till matlåda till både Putte och mej idag (men då åt ju barnen inte speciellt mycket)
 
Ikväll blir det Mild fiskgryta med ris.
 
Var hos sjukgymnasten nu på fm efter matteprovet. Kämpar på bland 65+:arna och allra bäst går det när hon tejpar mitt knä! Fick erkänna att jag inte gjort min hemläxa, tiden har inte funnits till för det! Lovade att göra det idag i reklampausarna i Bonde... ;)
Har kanske fått lite träningslust tillbaka och ska nog ta tag i min hälsa ändå...? IGEN!
30 min motion dagligen och slut på godis i veckorna! Ska kanske ta efter min yngsta dotter lite...?! Japp bestämmer det här o nu!
 
Inget hört från varken refernser (jag har bett dem säga till i fall de ringer från jobbet jag sökt) eller från enhetschefen... Tror ni det är kört?! Jag skulle få vänta 2-3 veckor o nu har det gått 1,5 så det är ju bara halvtid men borde de inte ringt referenserna nu om jag skulle ha varit aktuell för jobbet...?!
Hatar verkligen o vänta!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-10-10 20:16:45

Det är inte kört med jobbet

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela