tjockvawa

Irriterad va ordet!

Publicerad 2012-10-30 10:09:43 i

De ringde inte igår vilket verkligen gjorde mej nojjig, irriterad o besviken. Jag tror fasen det är kört! :-(
Ja o innan jag skulle iväg till jobbet igår öppnade jag ett brev från landstinget som jag trodde skulle innehålla faktura från sjukgymnasten. Jag hade fel:


( o nu irriterar det mej att bildjäveln kom åt fel håll...) I vilket fall är det svar från röntgen jag var på förra veckan. Gallan full med stenar.
Sen kommer jag i alla fall till jobbet o det visar sig att jag har anledning att irritera mig där oxå. Mer kan jag nog inte skriva om det men i alla fall... Jag får väl fortsätta vänta. Täck för alla tummar.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2012-11-02 15:12:14

Men hallå !!! Du har ju inte ens sagt att du har ont! Blir det operation ?
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela