tjockvawa

Is i magen...

Publicerad 2012-10-31 22:10:27 i

Okej. Jag erkänner. Jag ringde idag igen. Enheteschefen var på semester tisdag o onsdag men jag kunde ringa imorgon igen om jag ville... Att jag vill!! Hon jag pratade med sa att chefen började ringa runt i måndags...
En vän till mej fick mej idag att inse att en enheteschef kan ha lite annat att göra oxå. Det tar säkert lite tid. För att inte framstå som nervös o nervklen bestämde jag mig för att vänta denna vecka oxå. Men det jobbigaste är ju själva ovissheten! Jag vill bara veta! Tar heller ett nej än att gå här o undra! Då kan jag bryta ihop ett par timmar men resa mej igen sen... BARA JAG FÅR VETA SNART!!!
Banta var inte så roligt heller... Mitt nya liv börjar nog om snart igen. Kanske den dagen jag vet om jag ska fortsätta hanka mej fram som vikarie eller om jag ska fräscha till mej inför mitt nya arbete... Den som lever får väl se... Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela