tjockvawa

Anställningsintervju

Publicerad 2012-09-30 18:47:27 i Allmänt

Imorgon klockan 9:00 smäller det!
Jag ska på anställningsintervju på vrinnevisjukhuset!
Jag är så ovan vid det men jag vill så gärna ha jobbet, så just nu försöker jag svara mig själv på en massa frågor som jag hittat på nätet! INTE lätt!!
Jag skriver ner svar för att lättare komma ihåg till imorgon och inte bli helt stum!
 
Det är på en ny avdelning som ska öppna med 16 vårdplatser. Geriatrisk avd (äldrevård).
De söker 13 undersköterskor, och jag håller tummarna för att det inte är allt för många som redan är anställda inom landstinget som söker, för de har väl förtur antar jag. Men annars borde väl chanserna vara något högre när de söker så pass många!
 
Håll tummarna för mig imorgon!
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2012-09-30 21:32:46

Åh vad spännande! Lycka till! Håller tummarna! Kraam!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela