tjockvawa

Aj aj aj...

Publicerad 2013-04-03 15:40:00 i Allmänt

Hummm. Ingen bra mat-dag alls!
Gick och hämtade min bil och bestämde mej för att INTE fixa i ordning den utan den ska säljas, bilmekanikern köper den! Har den själv till den 15:e då det blir körförbud.
 
I alla fall, sen skulle jag i väg till en kompis men innan det ville vi ha lite lunch, jag och barnen. Blev en varsin korv med bröd och en banan... En korv med bröd mättar ju typ inget och det är 7 points idet! :(
Hos vännen stannade vi bara en kort stund, för vi skulle vidare och hämta min kusin för att åka och besöka farmor o frafar. Det var där allt fallerade... Kakor och tårta!! Kunde ju inte låta bli då jag var hungrig och sugen efter den dåliga lunchen.
MEN det är inskrivet i checklistan och går på veckobonusen, men känns INTE bra! Ikväll MÅSTE det bli en promenad!! Helst magträning oxå!
 
Bara att kämpa vidare!
Inga mer sötsaker den här veckan i alla fall!
 
Farmor och jag!
Kärlek!
<3 <3 <3

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-04-03 19:32:50

På't igen bara! Vilken fin bild! ❤

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-03 19:43:49

Jättehärlig bild :-)

Postat av: Köttbullen

Publicerad 2013-04-05 09:46:20

Ah, förstår att det inte känns så kul. Även om man har "råd" med det så är det trist att känna att man tappar kontrollen och äter saker man inte hade planerat. Men du vet ju vad det berodde på - dålig lunch - så det blir nog bara en engångsgrej. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela