tjockvawa

Det är ju inte roligt så man skrattar direkt...

Publicerad 2013-04-22 09:08:54 i Allmänt

Nä fy så trist.
Det såg visst inte så bra ut som jag trodde...
 
Dagen vikt: 84,0 kg
Förändring: +0,7
Totalt -4,6 kg
 
Men jag har skött mig. I alla fall med maten, sen får jag väl erkänna att jag inte motionerat så mycket som jag hade velat men inte trodde jag på plus i alla fall...
Fast så tänker jag skylla på ägglossning och att jag drack ETT glas vin i lördags, jo jag tror alkohol är min största fiende! Går alltid upp efter några (eller många) glas vin, men så trodde jag ju inte att ett glas skulle göra sån  stor skillnad, ska sköta mig exemplariskt denna vecka och tappa massor till nästa måndag istället.
Så faktiskt, Nä jag tänker inte deppa ihop! Vad hjälper det?
 
Lite städförmiddag och så kvällsjobb idag.
 
Smile!
 

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-22 09:42:51

Tror inte det beror på vinet, snarare ägglossning, du drar på dig vatten då! Så det lilla plusset är inget att bry sig om:D ett toabesök så är det borta ;) Hejja hejja!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-22 12:45:34

Gumman, det där är borta och lite till vid nästa vägning. Tror också på ägglossnongen mycket vätska blir det då.

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-04-22 19:10:48

du har väl slarvat och inte ätit alla Points ;)
Men kom igen, nästa vecka blir det dubbelt upp i minus.

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-04-22 22:54:21

Äsch då! Du tar igen'et nästa vecka! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-24 06:46:55

Längtar som fan till fredag....tror du man kan stänga in alla barn i ett rum och sen sitta i solen och röka dricka kaffe och snacka skit....kaffe förresten sprit i någon form ska det ju va förstår

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela