tjockvawa

Fel matval...?

Publicerad 2013-04-09 18:38:05 i Allmänt

Känns som vi är i stort behov av storhandling!
Har mest mat med mycket points hemma för tillfället!
Jag har hållt mig till pointens orentligt nu mån och tis och har onsdagen planerad, men just nu känns som jag gör lite fel mat-val, äter av vad vi har hemma, har fasiken aldrig tid att handla... Och då kan jag inte äta så stora portioner och därför känner jag mig ganska hungrig!
Hungern kan även påverkas av att jag tog en ordentlig promenad igår med 2min * 3 jogging...
Jo jag trotsade skoskav, knäont, en ömmande höft och kyliga vindrar och var ut och rörde på mig 70 min.
 
Imorgon ska jag hämta min bil!!
Och då har jag planerat in att äta en Big mac- hamburgare. Jag längtar! Både efter bilen och hamburgaren! Och hamburgaren ska jag verkligen njuta av!
 
Ha det gott - igelkott

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-10 10:13:34

Härligt med bilen! Svårt att hinna handla men skriv en bra lista så går det fort!

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-04-10 21:19:35

Härligt med ny bil! Det är du värd! Hoppas big Mac burgaren var god! :) Bra jobbat med motionen. Jag hoppas att tidernas segaste förkylning ska ge med sig snart så att jag kan ut o börja springa. Har förmodligen noll kondis nu så det blir en utmaning! Kram på dej!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela