tjockvawa

Gymmat!

Publicerad 2013-04-25 20:05:59 i Allmänt

Trot eller ej men det har jag gjort idag! Gymmat alltså! Varit på gymmet! Jag har tränat, svettats och varit väldigt duktig!!
Har tänkt i flera veckor att jag bör ta mig i kragen och utnyttja mitt tio-kort jag köpte för ett år sen... Det var stämplat 2 gånger. Pinsamt ju!
Men nu ska det stämplas 7 gånger till och sen ska det inhandlas ett nytt!
Är ju inte direkt vältränad så jag tog det faktiskt lugnt med maskinerna!
Började med en sån här crosstrainer i 10 minuter, bidde riktigt varm! Sen körde jag lite på några maskiner, bland annat för armar men en jättejobbig för magen och så avslutade jag med att köra ett program på motionscykeln som heter fatburn. Varade 21 minuter och var svinjobbigt!
Så jag är nöjd och ska gå dit igen inom en snar framtid!
OM jag nu tar mig upp ur sängen nåt mer...?!
 
Så, skrytit klart!
 

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-25 20:53:34

Bra jobbat :)

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-04-25 22:52:09

Duktigt av dig! Det var inte så pinsamt att gå till gymmet själv sen ändå va?!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-04-26 05:56:35

Ska också ta tag i det....snart.
Ja vist byter vi bok sedan

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-26 06:53:44

Vart? Vill också !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela