tjockvawa

Helgen!

Publicerad 2013-04-20 13:51:15 i Allmänt

Underbart väder! Har varit ute på en långsam men skön promenad med hela familjen.
Lithea är nu hos en kompis.
Vi andra ska ta en fika på altanen innan  jag beger mej av mot min moster för att ta en tripp till Stockholm för att återigen sen Rock of ages. Den här gången ska jag inte missa föreställningen och tänkte vara nykter!
 
Imorgon har jag lovat stallet för Lithea och en kompis till henne mellan 11-13. Efter det kl 14 har jag lovat Barnteater för Havanna. Klockan 16 har Havanna gympa. Sen ska väl familjen tvagas och så var den helgen över!
Nästa vecka jobbar jag 3 vardagar och lördag och söndag.
 
Jag harvarit SJUKT SJUKT sugen på att ta en liten tjuvtitt på vågen men nix pix,tack  vare min vän har jag klarat mig! Har verkligen bestämt mig för att visa henne att jag klarar att hålla mig borta från smygvägandet en vecka...
Blir ju himla spännande på måndag då!!!
 
Trevilg solig helg vänner!
 

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-21 08:55:31

Ha ha rolig du är. Jag tror du blir nöjd i morgon :/)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela