tjockvawa

Morgonpromenad och skoskav

Publicerad 2013-04-04 10:10:47 i Allmänt

Ja det är väl klart det, när man väl bestämmer sig och när man väl kommer ut!
Alltså jag ställde klockan imorse trots att det är påsklov, barnen börjar frita och dagis 11:30 o jag börjar jobba 13. För att hinna ta en ordentlig morgonpromenad innan frukost!
Gav barnen frukost och tog på mig mina nyinköpta skor som jag ändå hunnit använda ett par dagar... Alltså jag gick i 10 minuter innan jag började känna att det nog snart blöder om hälarna...
Trotsade det i fem minuter till innan jag vände hemåt, men alltså den kvarten jag hade hem... aj aj aj så ont det gjorde! Jag fick vika ner hälarna på skorna och gå med dom som tofflor, men det kändes inte så roligt att gå så med nya fräscha skor, det slits väl något enormt.
Blir tofflor till jobbet ett par dagara så hälarna får vila!
Men det är ju så typiskt!!
Blev ju i alla fall en halvtimma innan frukost och det är bättre än inget!
 
Jobb ikväll och imorgon sen ledig helg då jag ska ladda upp inför en 6-dagars arbetsvecka!
 
Puss och Hej!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-04 11:33:28

Men duktiga du det är ju tanken som räknas. Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela