tjockvawa

TRÖTT

Publicerad 2013-04-29 15:36:03 i Allmänt

Alltså, shit! Jag la mig 22:30 och sov till ca 06:30.
Lämnade Lithea på skolan och sen åkte Havanna och jag hem och jag slog på en film åt henne medan jag slumrade till och från fram till klockan 11.
Där efter gjorde vi lunch och sen hämtades Lithea.
Väl hemma la jag mig och läste lite, men vid 13:00 la jag ifrån mej boken och både jag och Havanna somnade. 14:30 pallrade jag mig efter Litheas tjat om mellis upp igen.
Borde väl piggna till nu..? Mellis och två stora koppas kaffe intaget! Klockan är halv fyra och jag längtar efter att det ska bli natt...
 
Nått är ju fel!
Antingen är jag utarbetad, på väg att bli sjuk och en till tanke  slog mig, men den är inte trolig, men jag är så trött som jag har varit i början av mina graviditeter!! Men oroa er inte, antagligen är jag inte helt kry helt enkelt.
Men eftersom jag varken är snorig eller har ont i halsen eller nån annan stans så måste jag väl kunna träna ikväll ändå eller...?!
Kan ju vara uppiggande och ikväll ska jag ju se BIGGEST LOSER!!
 

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-04-29 20:37:13

Ah är klart det kanske är PMS!?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela