tjockvawa

Trött

Publicerad 2013-04-02 18:39:06 i Allmänt

Det har gått så bra att jobba helapåskhelgen trots lite för lite sömn men tröttheten kommer idag istället. Antagligen för jag vet om att jag har två lediga dagar framför mej och inte börjar jobba förrän kl 13 på torsdag!
Måste säga att det blev ett himla bra schema den här veckan eftersom Lithea har påsklov och endast behöver vara på frita två dagar och att vi får "sovmorgon" alla dagar utom en! Underbart! Så jag ska nog hinna vila upp mig igen!
 
Blev lite konstigt med maten igår, eftersom jag inte kade någon matlåda med mig till jobbet så tog jag en portion av patientmaten. Den var INTE god så jag var vrååååålhungrig när jag åkte hem vid 15:30 och då bestämde vi oss för att jag skulle köpa kycklingrulle och kebabrulle med mig hem. Jag åt en halv kycklingrulle och lite av Puttes kebabrulle och har inte exakt koll på hur mkt points det var i patientmaten, men jag höftade lite på checklistan och med det godiset jag åt under kvällen  översteg jag mina dagliga points men har fortfarande en hel del veckobonus-points kvar så jag håller mig ju egentligen inom ramen, bara det att det kändes så fel att unna sig så mycket en vanlig vardag (som ju egentligen var en helgdag men ändå).
 
Putte är sjuk så jag har stora bilen hemma och eftersom Putte är hemma är även hans kontokort hemma... Men jag lånade det 3 timmar på eftermiddagen för båda barnen och jag behöver verkligen nya skor! Jag är dyr i drift tydligen.... 1000:-/timman. För när jag ändå var i affärer och med Puttes kort så bidde det en vårjacka till mej och vårjackor och utebyxor till prinsessorna oxå. Plus att det fanns ett par jättefina tröjor till mig på Lindex...
 
Min bil är i verkstan där en kille skulle kolla hur mycket det skulle kunna kosta att fixa rosten jag fick två tvåor på. Han ringde när jag shoppade som bäst, och nä nu bestämde jag mig! Den får säljas till nån som vill ha en reservdelsbil eller skrotas! HATAR VERKLIGEN SKROTHÖGEN!!!
4000-5000 tusen (till) lägger jag INTE ner på den!!
 
Hej Hopp

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-02 18:54:18

Vill också shoppa och vara frisk.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela