tjockvawa

Valborg 2013

Publicerad 2013-04-30 09:29:49 i Allmänt

Skulle ha lite vänner hemma ikväll, grilla och ta nått glas vin och umgås! Barnen skulle ha några av favoriternakompisarna här. MEN, nä vi ställde in!
Havanna är super förkyld och har haft feber till och från. Hon får feber på kvällarna och när hon är så här förkyld blir hon rosslig och pipig i brösten och får det lite tugnt att andas. Ingen bra idé att stoja runt med kompisarna då.
Själv kände jag mig ju dyngtrött igår, men stack ändå i väg till gymmet och körde ganska hårt, tror ta mej tusan det var det jag behövde för jag känner mig piggare nu!!
Putte är aptrött när han kommer hem efter jobbet alltid och ikväll är det ridning för Lithea och allt blir så stressigt och sent om vi ska ha hem folk, så det blir som sagt en lugn hemmakväll istället! Såklart känns det lite trist och jag gillar ju att umgås med min kära vänner, men samtidigt känns det skönt att vi inte är bakis och trötta imorgon.
Och det känns himla bra att låt bli vin och ha koll på pointsen ikväll. Har planerat och skrivit in i checklistan redan nu!
Sparar mig istället till lördagens "vinafton" med jobbet! Men har inte bestämt mig än hur jag gör med vindrickandet då... Är ju så nära inpå vägdagen.
 
Planen denna vecka är att försöka hinna med motion 3 ggånger till. Onsdag, torsdag och lördag är tanken.
 
Glad valborg!
 

Kommentarer

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-30 11:18:15

krya!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela