tjockvawa

Vikt upp och ner

Publicerad 2013-04-17 20:21:24 i Allmänt

Ett par månader kvar innan Havanna föddes... 25/10-08
 
 
Ca 6 månader senare... 24/4-09
 
Har bantat ner mig till de tajtaste jeansen jag har, ursäkta grimasen, men jag drar in magen allt jag kan(för att dölja att den egentligen hänger över!)!!
Bilden är från april-09 
 
 
Vet inte några exakta kilon, mer än att jag var uppe på 103 innan förlossningen och klarade nog att banta ner mig till omkring 75. Hade jag fortsatt 5-10 kilo och brännt fett just på magen hade jag kanske varit smal!
Den här gången ska jag åtminstone stanna på 75 (alltså jag menar att jag ska sluta jojo-banta och går jag ner mer är det okej, men jag ska aldrig mer låta mej gå upp så mycket igen!) Hmmm har ni hört den förr??
Jo jag vet. Googlar man på jojo-bantning kommer det antagligen upp en bild på mej!!
 
Sa till min närmsta vän idag att jag är nöjd om vågen visar plus minus noll på måndag! Hon, som då känner mej utan och innan, sa att jag inte alls kommer vara nöjd då...
Undrar om hon känner mej bättre än jag själv gör kanske... Men min tanke är att jag i alla fall inte tänker deppa ihop om vågen står stilla, det var ju ändå så stort skutt neråt senaste vägdagen och jag unnade mig ju lite i helgen. Men visar vågen plus får jag deppa ihop lite.
Samma vän tror inte heller jag kommer kunna hålla mig borta från smygvägandet! Ha! ska nog visa henne!! JAG KAN!
 
Här är i alla fall vad som döljde sig i den stora magen. Sötaste bebisen 2009 med världens sötaste storasyster snart 3 år!
 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-04-17 20:45:31

Oavsett hur din vikt gått upp och ner så är du alltid samma fantastiska vän.
Jag tror på dig och att du kommer att lyckas med det du vill. Det viktigaste är att inte va elak mot sig själv.

Postat av: jannica

Publicerad 2013-04-17 21:45:33

Lycka till!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-04-19 21:33:05

Känner igen blusen på bild 2

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela