tjockvawa

Festfixardag

Publicerad 2013-08-14 20:39:24 i Allmänt

Idag har jag och ett par kollegor planerat o fixat inför en fest vi ska ha efter vår planeringsdag nästa vecka!
En soft dag på jobbet skulle man lugnt kunna kalla det! Men himla trivsamt!
Dessutom en hel del skvaller o erkännanden som milt sagt chockade mig lite!

Jag trivs på det stora hela så himla bra på mitt jobb o jag vet inte om man "får" säga det men jag känner mig riktigt omtyckt av många av mina arbetskamrater! En härlig känsla!
Sen kommer man ju aldrig ifrån det faktum att "alla inte kan älska alla"
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-08-14 21:21:09

Bra Veronica, man ska trivas på sitt jobb och bra att erkänna det. Tycker att de som säger att de inte har bra jobb ska skaffa sig ett annat. Alla har ett eget val.
Tusen Kramar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela