tjockvawa

Första dagen...

Publicerad 2013-08-05 17:18:30 i Allmänt

... för barnen idag på frita och dagis.
De verkar vara glada att äntligen få komma tillbaka! Litheas kommentar när jag kom till frita o hämta idag: "Jag vill inte åka hem!" Och det är ju lite henne jag oroat mig mest för inför starten.
Havanna verkade också nöjd med dagen idag men var sist kvar vid 16, så hon följde gärna med hem. Men de är inte så trötta nu på em som jag hade trott.
Eller så är det kanske så att de är lite övertrötta så det är därför allt går i ett... ;)
 
 
Puttes första jobbdag verkar ha varit kaotisk men han kommer väl snart in i det.
Tror vi alla somnar gott ikväll.
 
Min första dag efter semestersvullat har gått okej. Har inte koll på pointsen, men har inte varit i kakburken en enda gång och ätit bra med grönsaker och frukt! Blir ungspannkaka till middag och det är väl inte det bästa men men...
 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela