tjockvawa

Inte tvätta håret...

Publicerad 2013-08-30 23:26:23 i Allmänt

Alltså...
På riktigt!? Jag har nu läst det ett antal gånger på facebook. Folk har slutat tvätta håret!!
Nu ska man använda torrschampoo...? Det är typ "inne" nu. Men jag fattar inte varför?
Var det ngt med kemikalierna i schampoot?
I min värld känns det riktigt ofräscht!
Men det är väl för att jag inte fattar, inte provat o är för gammalmodig o "ute" eller?!
Jag har ju sällan varit så snabb med "innegrejerna" Jag började spraya upp luggen när man skulle ha platt mittbena, använda "utsvängda" byxor när man skulle ha "stuprör" , trodde alla smarta telefoner hette iphone o trodde länge Lithea spelade nått sällskapsspel på frita som hette "Paddan"
Nån som vill förklara det här med torrschampoo för mej nu innan det är helt ute igen...?!
Go natt!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-08-31 22:33:31

Hahahahaha!!!! Du är för rolig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela