tjockvawa

Jag vill ha mat!!

Publicerad 2013-08-01 17:42:28 i Allmänt

Alltså fy faan säger jag!!
Så här dålig var verkligen länge sen jag blev!
Trevligt hade vi o visst drack jag lite av varje men sååå himla på kanelen vart jag väl inte...?
Vaknade i morse o var enormt illamående. Låg stilla i hop om att det skulle vara övergående.
Men det visade sig att det skulle bli en riktig kräk-dag. Kunde inte ens få i mig vatten!!
Men så framåt eftermiddan provade jag något min mamma tipsade om en gång: Bad Putte skiva upp en tomat! Det ska tydligen hjälpa. Tog en timma att äta upp den men den fick stanna. Kunde äta en smörgås sen oxå men nu är jag sjukt sugen på kebaben de har på Bauhaus!
Operation: övertala karln att köra in mej dit!!!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-08-01 20:13:15

Jösses det lät ju inget vidare...! Kommer aldrig våga äta kräftor igen efter att ha läst det hära... Stackars dig!! Krya

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela