tjockvawa

Kroppsfett o vätska

Publicerad 2013-08-06 22:30:33 i Allmänt

Min våg är en sån där smart våg som kan räkna ut hur mkt % vätska o fett min kropp består av...
Har googlat lite o kommit fram till att jag består av ca 10% för mycket fett, men har inte riktigt fått klarhet i hur mkt vätska i % man normalt borde ha. Nån som vet eller nån som orkar googla vidare åt mej...?
Jag misstänker att mitt livslånga bantande har fått mig att kanske vissa dagar hälla i mig lite för mycket vatten...? Vätska driver vätska o kanske är min kroppsvätskenivå för låg...?

Har inte riktigt kunna släppa det tragiska slutet på livet för rådjuret i morse! Usch var faktiskt riktigt obehagligt!

Karln o barnen har ikväll varit på en långdragen, lite regnig speedway-match så jag o Måns Zermerlöw har haft lite egentid, därav mitt ointresse för att söka vidare på lämplig vätskenivå...
Nu är jag för trött att orka hålla så mkt längre i telefon!

Vargarna vann! :-)
Go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela