tjockvawa

Party-dagen

Publicerad 2013-08-22 07:41:13 i Allmänt

Idag har hela avdelningen planeringssag 8:30-16.
Kl 18 börjar GAVA-Festen som jag och två till har planerat!
Jag började ångra mig nu när det närmade sig. Det är en del fix inför en fest som man tänker är lätt fixat när man tänker på det flera månader innan men ju närmre man kommer desto stressigare blir det.
Och jag nojar mej för att folk ska ha tråkigt, bli osams, för fulla skräpa ner lokalen som jag är ansvarig för eller att jag glömt något.
Sen det vanliga: vad ska man ha på sig. Vad ska man dricka.
Det där med dricka kom jag på igår kväll o har väl tänkt att vi har nån bra "flarra" vin hemma... Oj det hade vi INTE! Tre Breezer hade vi o några öl. Hoppas hinna förbi bolaget.

Men riktigt skönt att Putte o barnen drog vid 6:45 o att jag då kunde äta frukost, packa o duscha i lugn o ro medan jag väntar på världens snällaste kollega som ska hämta mej så jag slipper ha bilen i stan.
Sen har jag en snäll lillasyster som ev skjutsar hem mig i kväll/natt.

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-08-22 08:02:16

Jag vill boka en tid med dig :-) tisdag nästa v?

Postat av: mamma

Publicerad 2013-08-22 10:26:45

Ha en trevlig kväll, själv firar jag 21 årig bröllopsdag.

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-08-22 15:39:16

PAAAARTEEEYYY!!! Wooohoooo!!! Woop woop wooooop! (Jag lever på andras liv just nu...!)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela