tjockvawa

Tigt till mig middag!

Publicerad 2013-08-10 16:16:48 i Allmänt

Ja jag kände att det vore smidigt om någon annan lagade mat åt oss idag. Jo alltså Putte brukar ju göra det när jag jobbar helg o så men hmmm ja jo... han är ungefär lika dålig som jag på matlagning (till om med aningen sänre) o jag är inte sugen på fiskpinnar, mamma scans köttbullar, hotdog eller pulvermos idag...
Därför föreslog jag min mamma att fixa middag vid 17-tiden idag så kommer jag med min familj! Saknat min mamma ett tag nu, hinner inte ses så mycket som jag önskar. Lilla söta mammi!
Dessutom har jag en "plastsyrra" som bor i Malmö med sina två barn varav jag endast fått träffa en av dom, o för tillfället är dom hos mamma o Micke så då får jag ju träffa dom oxå!

Sen vet jag ju inte om det är så smart av en hungrig viktväktare att bjuda in sig själv på sin mammas goda mat...
Men jag är väl inte heller känd för att varken vara så smart eller så hårt viktväktande...

Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2013-08-12 16:12:18

Synd att det började ösregna bara, men det löste sig ju ganska bra.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela