tjockvawa

Trebarnsmamma!

Publicerad 2013-08-07 17:18:47 i Allmänt

Nä jag tackar nej! Jag är så nöjd med de två jag har!
Livet som trebarnsmamma var inte ens roligt i en halvtimma, trots att jag inte ens hade min stora dotter hemma!!
Ha ha ha...
Nä då men alltså Lilla Guddotter tyckte inte det var så roligt att bli lämnad här. Hon var tyst i en halv minut efter att hennes mamma o pappa hade gått sen skrek hon, o skrek o skrek o skrek... Var på vippen att jag ringde hennes mamma efter att jag o Havanna verkligen provat allt!! Men efter 50 minuter somnade hon på min axel efter att jag stått o vaggat o hoppat o gungat så ryggen värkte!! Stod en stund till för jag våga inte lägga ner henne... Provade att sätta mej på en stol, gick bra så efter en stund provade jag vagnen då vaknade hon till lite men jag buffade lite i baken så somnade hon igen.
Det är nog INTE enligt hennes föräldrars plan men nu har hon snart sovit en timma men jag är livrädd att hon ska skrika sig genom resten av kvällen...



Pust!!





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela