tjockvawa

Bläää för mat p godis!!

Publicerad 2013-12-26 10:20:51 i Allmänt

Trodde jag skulle kunna hålla igen trots juldagarna o jobb.
Ni fattar inte va godis det finns på jobbet! Jag har misslyckats o antagligen gått upp nåt eller ett par kilo igen. Upp o ner som en jojo...
Firade lite jul hos mamma igår men med grekisk mat! :-) Gott som tusan.
Ska till moster på lördag o äta ännu mer... Sen är det nyår men alltså då jäklar får det bli HÅRDHANSKARNA o jag längtar!!
Putte är sjuk på eftermiddagarna då han får lite feber o fross. Jag har ont i halsen i gen o ungarna hostar.
I vår har vi planerat att åka till Barcelona, fixat barnvakt men inte bokat resan än... Hej hopp.

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-12-26 16:07:05

Jag vill också till Barcelona.......

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-12-26 20:29:14

Kul med Barcelona!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela