tjockvawa

Gallsten?!

Publicerad 2013-12-09 11:54:05 i Allmänt

Har haft gallstensanfall en gång i mitt liv. Det var INTE skönt!!
Var efter det på röntgen där det konstaterades ganska stora stenar i gallan, men ingen åtgärd eftersom jag inte haft problem med det efter den där gången.
Ibland känner jag av gallan lite, får lite lite ont och blir illamående!
Hade så igår kväll...
Blev lite nojig att jag kanske var magsjuk och blev lite nojig att jag skulle få ett gallstensanfall.
Men i morse kände jag inte av någonting av det. Så antagligen är det att det blivit lite för mycket av det goda i helgen. Därför känns det inte jättebra att jag ska på julbord i morgonen igen, med jobbet.
Känns ju trist att sitta där och bara äta brysselkål... ;)
 
Har inte våga tjuvväga mej något heller.
Ska sköta mig resten av veckan och hoppas på att ev orka med lite motion.
Skottade ju lite snö igår och det positiva med snön är ju just att det bränner lite kalorier att skotta bort det!
 
Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela