tjockvawa

Stockholm & Junibacken

Publicerad 2013-12-07 21:46:18 i Allmänt

Jag är inte den som brukar klaga så mycket, brukar tycka allt är fint o bra o är (tror jag) en ganska positivt person...?! Ni som känner mej får väl rätta mej om jag har fel.
Men alltså golvbrunnen från badkaret på hotellet läckte rätt ordentligt efter barnen s bad.
Det fanns inga extrakuddar o jag hade beställt en flaska bubbel o en exotisk frukttallrik som överraskning till Putte o då även två läsk till barnen, men det fanns ingen kapsylöppnare o den EXOTISKA frukttallriken bestod av: Ett halvt äpple delat i klyftor, 6 delade jordgubbar o två små skålar med godis. Hotellets restaurang serverade endast julbord... Ville vi inte ha!
Nä, jag är missnöjd faktiskt! Men mysigt hade vi det ändå.

Vi tog en taxi till en restaurang vi varit på tidigare o lyxade till det med fördrink, förrätt, varmrätt o efterrätt, o där har jag inte ett dugg att klaga på! Svingott o toppenpersonal!






Junibacken... Strax över 500 kr för vår familj o vi kunde ha gått igenom på 1 timma. De föreställningar vi valde att se var bra o sagotåget var mysigt men Havanna tyckte det var lite läskigt.
Resten tycker jag inte var så mycket att ha faktiskt, hade kanske för höga förväntningar...!?
Barnen säger att det var kul men jag tror Lithea var på gränsen för stor o jag skulle säga att det passar allra bäst för barn i åldern 2-4 år.










Havanna den lilla sorkungen har fått gå på alvedon för o hålla febern o huvudvärken i chack men har hostat som en toka hela tiden. Dessutom är ögonen ilsket röda av öroninflammation men hon har varit så duktig! O jag har nästan varit lite bakis av bubblet, fördrinken, vinet, Baileyskaffet o cigaretterna...
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-12-08 07:26:53

Ni var ju tillsammans i alla fall :-)

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-12-08 08:23:47

Hoppas att du låter hotellet veta att du är missnöjd.
Duktiga Havanna!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela