tjockvawa

Badet!

Publicerad 2013-07-01 19:40:00 i Allmänt

Spenderade dagen på badet idag.
Var varmt och skönt så jag var i o badade ett par gånger till och med.
Barnen höll sams och hade inga utbrott som tur var!
Men istället har vi blivit lite röda om skinnet istället. Svider lite på ryggen måste jag erkänna, men vad är en sommar utan lite solsveda...?
Imorgon ska det ju regna eller...?
Deppar lite över min tunga kropp också och hoppas verkligen det bara är vätska som ska försvinna de närmsta dagarna!
Känns ju som jag stått och stampat på samma nu allt för länge!
Blir ny planka-tävling på lördag och jag ska motionera mina minst 3 ggr den här veckan också, men inte idag tror jag...
 
Hej hopp
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela