tjockvawa

Go morgon...

Publicerad 2013-07-07 08:52:21 i Allmänt

Verkar bli en varm solig dag...?
Men jag ligger kvar i sängen o lyssnar på karln som snarkar.
Barnen ser på TV o har ännu inte börjat plocka fram frukosten.

Jag funderade lite när jag la mig igår. Funderade på vikten. Den har typ stått still i snart en månad... Var tvungen att kolla tillbaka i bloggen men den 17/6 nådde jag 79 kilo. Sen dess har det ju pendlat mellan 78,5-81 men mest legat runt 79. Har jag fastnat eller?
Måste bli skärpning nu om jag ska fixa målet att landa på 77 innan semestern är slut.
Men det är ju nästan omöjligt när det är semester i alla fall om man faktiskt oxå vill hänga med på trevligheter... Restaurangbesök, Glassutflykt, dop, drinkkväll, legolandsresa, dagsutflyter i bil o spontanfester...
Ja ja... Jag får väl kämpa på helt enkelt o se till att inte fläska på mig FÖÖÖR mycket sista veckorna...
Kram

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2013-07-07 17:46:20

Oj så bra du bloggar på!! :) Ska ni med till golfbanan och käka lunch imorrn med mamma och mig?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela