tjockvawa

Högsommar!!

Publicerad 2013-07-13 09:38:08 i Allmänt

Tänk. Det är redan så här dags, så varmt att det nästan blir jobbigt att sitta i solen...
Men det är underbart alltså! Jag klagar inte!!

Jag känner mej svullen mätt o fet! Vilket beror på att jag roat mig en kväll o varit "dagen-efter-hungrig" en dag.
Jag har gått upp 2,5 kilo på två dagar o är faktiskt lite bitter.
Ska jag nå delmålet 77 kilo till semrster är slut får jag verkligen jobba på nu... Nä det är omöjligt o jag blir väl utan trisslotter antar jag.
Förlänger kanske måldatum till det att Puttes sem är slut...
Än så länge har jag bara drukigt kaffe o vatten o funderar på vad jag ska äta till frukost. Allevo eller naturdiet tror jag.

Måste jag väl tvätta o packa idag. Det kan ev finnas planer på att försöka sätta ihop paviljongen oxå. Ja o så växer ju gräset otroligt fort!
Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela