tjockvawa

Illa

Publicerad 2013-07-21 22:09:55 i Allmänt

Riktigt illa!
Jag är ta mej fan expert på viktuppgång!! 1-1,5 veckas slarv eller semesterunnat mig lixom. Det ser inte så himla bra ut inför vägning imorgon... 4-5 kilo plus alltså. Det är INTE roligt! Blir så lessen...
9-10 kilo kvar igen till målet!
Har inte tränat o inte bantat på hela veckan!
Semester målet klarade jag alltså inte!
Men nej jag ska inte ge upp! Ska fan klara det den här gången!! SKA!!
Skärper till mig o börjar räkna points from imorgon igen o borde ju lyckas tappa hälften av vad jag gått upp första veckan i alla fall.

Ja o så är jag lite nojjig inför jobb imorgon igen! 4 veckor gick för fort men ändå känns det som det var evigheter sen jag var på jobbet!
Hur fasen ska jag komma upp kl 06:40! O hur ska jag orka en hel dag i värmen? O hur ska familjen klara sig utan mej... ;-)
Usch vilken ångest!

Återkommer med nystartsvikt imorgon då...
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela