tjockvawa

Konsekvent...

Publicerad 2013-06-28 20:41:42 i Allmänt

... Det är fasen inte alltid så lätt!
Jag förklarade i alla fall för argbiggan idag att det inte blev nåt godis ikväll som vi brukar fredagsmysa med. Då blev hon förstås väääääldigt ledsen o lite arg igen. Vi var i affären o där tjatades det hela tiden men vi hjälptes åt, maken o jag, att stå emot! Fick viska till storasyrran vid tillfälle att vi skulle fixa något till henne när Havanna lagt sig. Hon ska ju inte behöva straffas hon oxå.
När skrik-o-gap-Märta lagt sig o vi kramats o pratat lite om dagens osamsheter kände jag mig faktiskt stolt att vi verkligen höll det när vi sa att det inte blir något fredagsmys om man beter sig så som hon gjorde idag.
Jo för det skar i hjärtat på mig när Havanna sa att hon tyckte att jag varit arg på henne hela dagen...
Hon undrade även vilken dag det är imorgon o blev orolig när jag sa att det är lördag... "Får jag inget lördagsgodis då heller..."
Lillskrutta!

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2013-06-29 08:00:09

Bra att ni stod på er ang godiset! Det ska kännas lite när man burit sig åt.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela