tjockvawa

Disco-kalas och magträning

Publicerad 2013-03-14 10:09:49 i Allmänt

Ringde och snackade med ridläraren igår.
Ett bra samtal och vi kom överens på ett bra sätt!
 
Idag ska jag besikta min skrothög. Jag avskyr att besikta bilar i vanliga fall så ni kan ju tänka hur det känns idag, nervöst och riktigt pinsamt att komma med något som de antagligen kommer rekomendera att jag kör direkt till skroten...? Kan man hitta på att det inte är ens egen bil eller...? Ni kan ju hålla tummarna för ett mirakel!
 
Sen är det kvällsjobb som gäller, till 21:30 och så upp o hoppa imorgon igen för att vara på jobbet 06:45
Sen väntar en spännande kväll för min 7-åring som ska ha disco-kalas följt av pyjamas-party. 11 ungar kommer hit (+mina egna 2) och äter tacos, marängswiss och dansar i ett par timmar, den går 9 av dom hem men två stannar för att sova över!
 
 
Sen antar jag att halva helgen går åt till att städa (igen). I övrigt om det nu kan sluta att vara 20 minus så kanske man hinner med lite motion i form av promenader. Har tänkt att börja köra lite magträning oxå för att få bort bilringarna, men vet bara inte riktigt när jag ska börja med den aktiviteten, har bara börjat ladda metalt, det kommer ju ge duktigt med träningsvärk och man måste ju tajma in i fall man har svårt att ta sig ur sängen dagarna efteråt...
Sköter ju maten skapligt nu i alla fall... Lite smygstart för jag fyller inte i nån checklista ännu. Det tar ju lite tid att göra det ändå och jag kan tycka det är okej så länge jag åtminstone låter bli godis och fikabröd, har "rätt tänk" och äter frukt som mellis.
Får väl se vad det blir för resultat på vågen till nästa vecka!
Man skulle kanske investera i en pilatesboll...?
 
Trevlig helg!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela