tjockvawa

Går visst lite trögt...

Publicerad 2013-03-09 19:35:06 i Allmänt

... ja med både bloggande och med bantning och resten av livet oxå....
Nej då. På måndag kör jag stenhårt igen! Inte med bloggandet kanske men nu ska det bli ändring på matvanor och motionvanor. Jag vet att jag är tjatig och att ingen orkar lyssna på det örat längre...
 
Tänkte även att jag passar på att göra ett nytt försök med att SE "Rock og ages" när min moster, hennes man och ett par kusiner ska dit finns en plats över till mig så jag hänger på då!
 
Har idag firat världens vackraste (och blygaste) 7-åring idag! Hon är alldeles för bortskämd och fick väl allt hon önskat sig tror jag! Men det är hon värd!
Hon tackar alla inblandade för presenter via mammi!
 
På måndag får ni startvikt och 10 kilo ska bort. Har inte bestämt till när men på ett par månader i alla fall!
 
 
Sluss och Kram

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-03-09 21:07:31

Blir så bra men vi har en biljett kvar!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-10 14:25:17

Ja e inte trött på vikttjatet... Va skulle vi annars prata om.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela