tjockvawa

Mental träning

Publicerad 2013-03-16 23:37:00 i Allmänt

Jag har inte kommit längre än att jag börjat fundera på att motionera, jag kallar det metal träning än så länge...
Men min tanke är att jag ska gå en promenad imorgon.
Magträning har jag tänkt att utföra på måndag, då är antagligen träningsvärken som värst på onsdag och då är jag ledig.
På torsdag åker jag till Rimforsa med en kollega på utbildning. Vi sover borta en natt och kanske kan vi ta en eftermiddags eller kvällspromenad på torsdagen..?
Och till helgen blir det mer magträning.
Sen borde jag kanske kunna komma igång med både checklista och mer regelbunden träning till veckan efter.
Japp det får bli min plan.
Vägning måndagar.
Under 80-strecket till 1/5
 
Hej svejs!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-17 09:53:58

Va för utb ?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela