tjockvawa

Snart är det måååååndag!

Publicerad 2013-03-30 10:34:06 i Allmänt

Ja jag längtar faktiskt lite efter måndag! Dels för att det är vägdag och jag förväntar mej ett ganska stort minus!
Dels för att min jobbhelg är slut och så blir det äntligen april då oxå! Det måste ju verkligen vara vår då!!
Jag har försökt att undvika vågen under veckan men en kväll kände jag mig bara liiite tvungen att kolla läget. Det såg ganska fint ut men det var lite kvar till ett SÅ STORT minus som jag hoppas på!
Därför har jag våg-förbud fram till måndag nu!
 
Igår var jag i valet o kvalet om jag skulle unna mej min fredags-daim eller inte. Men så kände jag, att för hård får jag inte vara då tröttnar jag snart så jag åt en dubbeldaim! 9 points! Men jag hade gott om plats inom programmet för det så jag har inte dåligt samvete!
Gick-joggade på löpbandet igår 45 min och körde lite sit up´s och armhävningar.
Idag hinner jag inte nån promenad och jag hade "vilodag" i torsdags oxå. Hoppas på att kunna ta en sväng imorgon eftemiddag!
 
Håll tummarna för vägningen på måndag. Vad tippar ni på?
Jag hoppas på 1,5-2 kilo! Ja jag vet det låter mycket men det är ändå en form av checkliste-startvecka och starvecka för ordentligt med motion så jo jag tänker hoppas på det, och då har jag nära till delmålet sen (som helst ska vara uppnått till måndagen efter).
-1,3 känns som absolut minimum eftersom det är straxt över halva de 2,5 kilo jag har kvar till delmål (till 13/4)
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-03-30 14:10:06

På måndag tänker jag börja med checklista igen och träning på hög nivå. Tänkt mycke på träning under semestern men inte faan hjälper det att tänka inte.
Ingen brådska med pengarna.
Puss i Påsk

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-03-31 09:35:43

Ja det MÅSTE bli vår på riktigt i april!! Håller tummarna för dej imorgon vännen! Kram!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-31 12:46:26

Jag har ont i halsen synd om mih

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela