tjockvawa

Suprise!

Publicerad 2013-03-04 20:53:15 i Allmänt

Nu blev ni glada va?!
 
Okej jag tänker börja igen!
Både läsa bloggar och skriva själv!
 
Jag har inte varit hos frissan sen sist... Var inte så nöjd med den frillan så luggen bidde snart uppsatt i spänne! Börjar bli långhårig och har beställt tid men får snällt vänta till 11:e april. Färgen gillade jag så jag tror vi fortsätter med den!
 
Jag har inte gått ner ett skit och är smällfet! Kollat massa bilder på mig själv ikväll från olika tillställningar jag hunnit med på sistone! USCH! Har alltså snarare gått upp i vikt och inte motionerat något på hundra år.
Karln har hunnit fylla 40, lillplutta 4 och på lördag fyller mammis stora tjej 7!! Själv är jag som vanligt bara 27
 
Jag har köpt en bil, har jag skrivit det? Den har i alla fall hunnit gå sönder 3-4 gånger.
Jag har börjat jobba på GAVA! Jag stormtrivs!
Min bästis har fått en liten bebis, min kusin har blivit gravid.
 
Jag har varit i Stockholm med goda vänner för att gå på musikalen Rock og ages, men blev för full o missade hela showen eftersom jag sov hela första akten och blev hemskickad i taxi av karln under pausen! Fy fasiken så illa! Jag skäms!
 
Vi har haft vattenläcka, och äntligen är snickarna klara, men det ser ut som ett krig hemma hos oss och jag bara hatar det! Att jag aldrig hinner städa och inreda så som jag vill!
 
Snart är det vår!
Då ska jag ha ett städat hem, hinna umgås med alla, ha glada pigga barn och vara smal...(are)!
 
På återseende!
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-05 13:25:12

De va på tiden :-)

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-03-05 17:53:28

Ja, det var på tiden och när jag kommer hem från min resa ska vi se till att tappa i vikt, vi ska börja träna. Go go go

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-03-07 20:28:42

Ja, så har ju tomten varit sedan sist!

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-03-08 20:17:46

Ska du med till Stockholm? Du kan ju ta med din mamma.

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-09 08:12:51

Yo Babe !

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-03-09 13:02:19

Äääääntligen!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela