tjockvawa

Tips från Bolibompa

Publicerad 2013-03-20 15:45:19 i Allmänt

Randig mellis!
Jag följde inte exakta receptet från klippet Lithea visade mej för jag kollade aldrig så noga men jag hittade på lite själv och med hjälp av flickorna fick vi till det till ett supersmarrigt mellis, vet dock inga points eller så.
* Några matskedar turkisk yoghurt som jag mixade med några frysta jordgubbar.
* Valfri müsli (jag hackade blandade naturella nötter och hade i vår müsli)
* Äppelmos
* Bananskivor (dekoration)
Så varvar man bara allt i så många lager man vill och snyggar till det med ett par bananskivor! :D
Mumsigt och uppskattat av barnen!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-03-20 19:56:36

Ser så gott ut, som någon form av glass :-)

Postat av: yelling timber

Publicerad 2013-03-20 20:27:19

Vad kul att du också ska vara med i BOL! =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela