tjockvawa

Det sura äpplet...

Publicerad 2013-05-20 09:08:29 i Allmänt

... Jo det var ganska surt men inte lika surt som jag hade trott, kunde varit värre!
Vikt: 83,7 kg
Förändring: +1,6 kg
 
Men nu så, ny målplan...
En fyra veckorsperiod, jag vet att ett kilo i veckan är för mycket men alltså det hade ju varit såååå himla nice att vara under 80-strecket till midsommar...
Vill ju inte sätta för höga mål, men har jag tur nu så tappar jag ordentligt den här veckan som lixom nästan blir som en "startvecka" (?!)
Därför är delmålet ändå -4 kilo.
Måndag vecka 25, den 17/6 ska vågen visa max 79,7 kilo för att delmåelt ska vara godkänt!
Som belöning om jag klarar det ska jag unna mig fotvård!
 
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-20 20:45:41

Ok jag kör samma, 4 kg 4 v fast just nu är det så sjukt hur godissugen jag är . Ska det va så här resten av livet nu?

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-22 10:01:06

Igår 110,5 men lär gå upp till måndag, det är nog som du säger det är annat som upptar min motivation

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela