tjockvawa

Helt ur spår...

Publicerad 2013-05-14 20:58:12 i

Känns skit!! Jag har helt halkat ur spår... återigen!
Lessen o arg på mej själv och att det alltid är så svårt att klättra upp på spåret igen efter en liten svacka! Inte tränat på över en vecka, inte ens en promenad!
Dessutom äter jag typ allt jag kommer över! Fattar faktiskt inte hur jag kan vara så jävla dum!? Vad håller jag egentligen på med?
Sedan i torsdags har jag mer eller mindre fuskat med maten!
Ge mej styrka att ta mej upp på spåret igen innan det är för sent!!!
Kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-05-14 21:05:31

Nu jävlar skärper du dig. Det finns inga ursäkter som duger! Fr.o.m. Nu inte i morgon är det fokus som gäller . Tio sit ups innan sova vara dör sakens skull .
Tackan

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-05-14 21:52:37

Nu hoppar du tillbaka på banan igen inget mankimang.
Vi kan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela