tjockvawa

Kolhydrats(nästan)fri

Publicerad 2013-05-26 11:31:47 i Allmänt

Japp. Nästa vecka tänkte jag att jag kör på så lite kolhydrater som möjligt.
Har skrivit meny fram till torsdag...
Har inte stora möjligheter till träning då det är mycket de kvällar jag är ledig, men på torsdag och fredag tänkte jag försöka att få till någon slags motion, och då äter jag lite ris till middagen.
I övrigt så tänkte jag äta frukt i veckan och knäcke en dag och finn crisp andra dagar.
Helt fri från kolhydrater är inte riktigt min grej men det ska bli spännande att se vad jag får för resultat på vågen efter nästa vecka.
Det ska även bli himla spännande att se vad vågen visar i morgon! Tror inte jag kommer bli besviken! :D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela