tjockvawa

Mycket motion!

Publicerad 2013-05-03 17:37:21 i Allmänt

Jag tycker jag lyckats bra nu och fått ihop mycket träning!
Klappar mej själv lite extra på axeln för det!
Igår kväll var jag på gymmet där jag körde på
crosstrainern 10 min,
roddmaskin 15 min,
lyfte lätta vikter 20 min
trampade på motionscykeln 15 min!
I dag blev jag ledig för att istället jobba i natt,
då gjorde jag en "fuling" o lämnade Havanna på dagis vid 8 ändå och tog en långpromenad 1,5 timma!
Lördag och ev söndag får bli vilodagar.
Ev nån promenad söndag eftersom jag jobbar kväll på måndag och inte hinner med motion förrän torsdag annars!! Nackdelen med oregelbundna arbetstider!
 
Maten funkar oxå bra!
Var bara igår jag åt mer än mina dagliga points! 12 extra!!
Men det tas ju av veckobonusen så jag ligger ju ändå inom ramen eftersom jag dessutom har 18 intjänade aktivitetspoints!
Men det känns ju ändå aldrig rätt när pointsen bara ökar och ökar...
Imorgon ska jag ju ut och käka med jobbet och då ryker väl resten av veckobonusen i alla fall!??
Nä jag ska försöka sluta äta när jag är mätt och jag har bestämt mig för att köra så det blir inget vin och INGEN efterrätt!
 
Smygvägningarna har ändå inte sett så roliga ut men så är det alltid när jag kommer igång med motionen...
 
Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Moster Nilla

Publicerad 2013-05-03 21:19:45

Funderar lite på om jag ska ta en tur till Sörping för det är väl marknad va? Vill gå med en gammal moster ett varv kanske?

Postat av: jannica

Publicerad 2013-05-12 12:11:03

Hejja dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela