tjockvawa

Shoppat lite...

Publicerad 2013-05-30 20:09:37 i

Beställde ett gäng sommarklänningar från Halens förra veckan. Sällan jag vågar beställa, vill ju helst prova först o jag tycker det är så besvärligt att skicka tillbaka.
Jag tror jag gillar alla fyra skapligt. En ser lite tantig ut men kostade 49 kr o duger som hemma-i-trädgården-outfit. Ett par var lite v-ringade men de var billiga allihop så som strand/badet/landet/hemma-klänningar duger de! Är möjligt att jag kunde ha gått ner i storlek oxå men jag krymper dom säkert en aning o i år funkar dom!

Tantiga (ser ut som jag har stora tutta, ett plus!!)



Den sista rosa, gillar jag jättemycket o den tänkte jag skulle få följa med på dop i sommar! :-)

Kram






Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-30 21:33:12

Fina allihopa men jösses på näst sista bilden ser du galet smal ut.
Blir fint på dopet :-)

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-05-30 21:59:38

Du är jättefin i alla och finast i den första tycker jag, men jag är ju tant...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela