tjockvawa

Smörgåstårta!

Publicerad 2013-05-15 21:05:25 i Allmänt

Ja det är min största last... Alltså jag kan inte motstå när det bjuds på smörgåstårta!!
Ja o så har jag svårt att tacka nej till Mc Donald´s...
Och kakor...
Glass är ju gudgott oxå, och så choklad!
Sen finns ju såklart inget godare än ädelostbiffarna!
Ja ja och så en miljon andra gosaker såklart!
 
Men i alla fall så bjöd chefen idag på smörgåstårta och där och då bestämde jag mig för att okej, slarvmaja! Slarva och frossa idag, sista dagen OM DU LOVAR ATT BÖRJA SKÖTA DEJ IMORGON! Och jag har LOVADE så klart!!
Och jag SKA hålla det!
 
Jag är ganska bra på pannkakor oxå, och ni vet väl att de är godast när man brer smör på dom och strör över liter för mycket socker!
Aj aj aj
 
Kram
 

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-16 07:39:40

Men ok då kör vi från idag, straffavgifter på allt fuskande ok. Vi får ge varandra straff liksom. :-)

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-05-16 15:41:50

mmm smörgåstårta,en av mina störta svagheter.. kan inte stå emot det, tur att det inte erbjuds så ofta =)

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-18 09:16:02

Eh hon spydde igen i morse tre tuggor franska och vatten :-(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela