tjockvawa

Spådomar...

Publicerad 2013-05-28 18:52:57 i Allmänt

Tror ni på spådomar?
Jag var i alla fall och spådde mej igår. Jag tror absolut på sånt och en kollega rekommenderade tjejen jag var hos. Allt hade stämt när hon var där och spådamen hade berättat konkreta saker för henne om hennes förflutna som stämde precis.
Pirrig i magen men ändå förväntansfull och nyfiken åkte jag dit igår kväll!
Men nae, vilken besvikelse! Inget av det hon sa kändes rätt. Inte mycket stämde!
Hon sa bland annat att min ekonomi var väldigt tung just nu men att det ser ljusare ut, det vänder snart!
Men det är inte sant! Det är inte tungt och jag har nog aldrig haft bättre ekonomi än nu!
Hon sa att jag funderade på att byta bostad och ev ort, att jag går i bytajobb-tankar och att jag skulle följa mina drömmar. Jag trivs toppen där jag bor och jag har inga planer på att byta jobb, mer planer på att få fast anställning där jag är och kanske utvecklas och utbilda mig mer inom yrket
Hon sa att jag jobbar inom service, det är ju sant men vem gör typ INTE det då...?
Hon sa även att jag inom snar framtid kommer träffa min drömprins och att han har en drös med ungar och att jag då blir tvungen att bestämma mig för om jag vill ta hand om honom och alla hans ungar...
Nae tack, jag har min drömprins och jag tar gärna hand om honom hans (våra) ungar ett bra tag till!!
 
Nae, jag vill gå till nån som kan berätta sanna saker för mig, så som jag hör att andra har gjort. Där de fått höra saker som verkligen stämmer. Jag vill bli övertygad, för nu tvivlar jag!
 
I övrigt så är jag på dag två i kolhydratsfria veckan och det går helt okej!
På tränings-schemat jag la ut för några dagar sen är jag på dag 6 och det var tungt idag!!
Försöker att hålla mig borta från vågen också, eftersom jag förra veckan var manisk o vägde mej typ 2 ggr om dagen!
Har min belöning i huvudet och tänker inte ge upp! Knappt 8 kilo kvar till ett års väntan och "hålla-vikten-utmaning"
 
Finns inte avocado att köpa nu? Är det inte säsong lixom?
 
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Gunilla Kalered

Publicerad 2013-05-28 19:15:43

Jorå avokado finns. Jesper och jag ska börja på träningsschemat ikväll hahahaha, säger jag!
Lägg inga mera pengar på spåtanter, ge dem till mig så ska du få höra sanningen ;)

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-05-28 20:03:02

Hon kanske tog fel på Veronica :) Tungt ekonomiskt har jag visserligen inte även om det var mindre kul med alla räkningar den här månaden. Fyttankar har jag haft ett tag nu, jobbar inom service o vill ha nytt jobb (visserligen inom samma bolag men jag vill upp ett snäpp). Sen vore det ju toppen om drömprinsen behagar presentera sig inom en snar framtid oxå. Med andra ord- slår spådomarna in så får du väl skicka räkningen till mig ;)

Kraam!

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-28 20:09:41

:-)

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-05-29 19:54:02

Kul art ses även om kort. Du när du kommenterar i en blogg så blir det fellänkat, man kommer inte till din blogg.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela