tjockvawa

Tjolahopp!

Publicerad 2013-05-08 09:28:10 i Allmänt

Usch vad min kropp måste påverkas av att vara tjej. Viktminskning funkar INTE vid ägglossning och INTE vid mens!
Men när det väl är över tänker jag göra ett jättehopp ner och gå ner mer än gänget i biggest Loser procentmässigt...
Nä vars men jag älskar att se på det i alla fall!
Ger mej motivation och så blir jag lite arg på de där latmaskarna som inte orkar ge allt!
Fast samtidigt förstår jag dom ibland.
 
Varit svårt att få till motionen den här veckan, kvällsjobb måndag och onsdag.
Tisdagar är det ju ridning och då blir det lite tajt om tid och igår var jag mega trött oxå!
La barnen och sen skulle jag bara sträcka ut mej på soffan 5 minuter då kl var 19:30.
21:00 vaknade jag...
Då kollade jag båda BL-avsnitten och åt lite mens-godis...
Ha ha ha det där lät ju fräscht, menar alltså att jag åt godis och unnade
mej det för jag hade PMS och var TVUNGEN! ;)
Typ
 
Men imorgon ska jag försöka hinna med att ta mig till gymmet och förutom igår så ska checklistan fyllas i noggrannt denna vecka!
Kommer ju ha det lite kämpigt med att fixa nästa delmål i tid, men jag har bestämt att det får stå kvar än så länge och jag tänker klappa mig på axeln om jag bara kommer under 80-strecket, alltså 79,9 (målet är ju egentligen 79,0) till 20/5.
Har mindre än 2 veckor på mig och över 3 kilo (till 79,0).
Den 20/5 ska jag sätta upp ett nytt delmål, och denna gång ska det vara lite snällare mål eftersom jag tycker att jag är värd det när jag kämpat så bra ett långt tag nu!
Fick till och med en komplimang på jobbet av en kollega igår som såg att jag tappat kilon! :D
Nästa mål blir fram till semestern eller kanske veckan innan (midsommarveckan) och jag har redan bestämt vad målet under själva semestern blir.
Tror jag, men det väntar jag med att avslöja....
 
Kram

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-05-09 10:08:43

Jag är precis likadan... Vad duktig du är som gymmar! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela