tjockvawa

Balsam

Publicerad 2013-11-17 17:00:14 i Allmänt

Ja, som nån skrev i en kommentar att, städning och rensning är verkligen som balsam för själen!
Fungerar lite som balsam för både kropp och själ för mig!
Jag får på riktigt ibland panik över röran hemma hos oss, och jag tjatar på barn och karl att plocka undan, ber om hjälp o har städhjälp var annan vecka. ÄNDÅ ser det ut som en rövakula för det mesta hos oss!
HUR FAAN HINNER FOLK MED!?
 
Men hörre ni! Vilken helg! Vi har fått mycket gjort som har laddat mina batterier!
Jag hälsade på min fina farmor i går och fick då även pussa på mitt lilla kusinbarn, som är något av det sötaste jag sett, fick även umgås med mamman då o fy vad jag hade saknat henne kände jag då!!
 
Lekte cirkus med mina barn när vi kom hem, har vilat och ätit lite för mycket.
 
Fick sovmorgon i morse och som förra inlägget berättar drabbades jag av städ och röj-sjukan, vilket innebar att jag även känner att nu ska kroppen rensas ur! Nu är det dags, nu är batterierna laddade, nu börjar vårt hem att komma fram ur smutsen. Jag har fått frisk luft då jag och Lithea tillbringat ett par timmar i stallet. Nu ska kilona rasa. Jag känner energi, lust och motivation.
Jag är på väg upp ur diket. Jag mår bra av ordning och reda!
 
Nu är det en del kvar att göra innan det är ordentligt fint hemma, men några rum är okej.
Och städerskan kommer ju på tisdag igen och den värsta röran i köket och på kontoret är återställt! Vet i fasen när det hände sist lixom!
 
Helgens bilder kanske kommer under kvällen...
 
Hej hopp!

Kommentarer

Postat av: Tackan

Publicerad 2013-11-17 19:53:03

Va härligt, hoppas det smittar . Jag känner att det borde vända nu snart:-)

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-11-17 19:54:28

Heja heja =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela